15 Oct 2009

Juanjo Saez

Feia temps que esperava el moment adequat per penjar qualsevol cosa d'aquest magnífic dibuixant. I després de molts mesos ara tinc l'excusa perfecta.

No se com s'ho ha fet el Juanjo, però ha aconseguit una fita històrica: colar una sèrie d'animació de producció catalana a TV3(la nostre), una cosa que no passava des dels temps del Dragui.

Es diu "Arròs covat" i el seu fil argumental gira entorn la crisi existencial d'un paio de 30 anys que s'assembla molt(però molt) al mateix Juanjo. Es pot veure el dimarts a la nit a las 00:20h. o al web de TV3.Apa, a disfrutar!
_

11 comments:

Senyor Merdevalista said...

Osti!!! Aquest hòmen no és el d'"El Arte. Conversaciones imaginarias con mi madre"???
Pinta molt bé. Gràcies per pujar-lo!

Pare Bukkàkez said...

Trobo necessari que facin un crossover puntual entre Arròs Covat i el rissoto de PostLost.

Markutis said...

Perquè, PERQUÈ tot lo que olora a mudernillu en aquesta ciutat ha d'estar relacionat amb Manos de Topo?

Glòria Guso said...

bien, bien, jo també soc fan del juanjo i de la sèrie, tot i que no suporto manos de topo

c.e.t.i.n.a. said...

Senyor Merdevalista, doncs si t'agradat "El Arte..." ja trigues a pillar-te "Viviendo del cuento". Jo crec que és el primer llibre on es critica obertament als modernillus.

Pare Bukkàkez, miri que ho he intentat però mai m'ha engaxat Lost.

Markitus, crec que és a l'inrevés. Manos de Topo perden el cul per tot el que faci olor a modernillu.

Glory, em sembla que a Manos de Topo ja només els suporten las sevas núvias.

Josep said...

Jo també em pregunte per què no apostes per les sèries d'animació.

Serà que els actorets de merda volen conservar el seu xollet?

Tot Barcelona said...

Me ha gustado mucho...mucho, de verdad...la bola de merda de la veritat...es que es así...Muy bien cetina, me pongo en el lugar del protagonista....( no es la primera vez ).....

c.e.t.i.n.a. said...

Josep, estan esperant que Joel Jaon aprengui a dibuixar

Miquel, ¿A quién no le ha perseguido alguna vez la bola de mierda?

Pare Bukkàkez said...

Puc entendre que Lost no l'engantxi, però segur que PostLost li agradarà. Si no segueix Lost, algunes conyes se les perdrà, però segueixo pensant que val la pena igualment.
És invenció del company Cap0, de PajasMentales, i dos bojos més. Ja ho deu saber.

Senyor Merdevalista said...

Joder, que ahir al vespre em vaig fotre els set capítols que porten tots de cop. Està molt ben parida.
A veure si em pillo ràpid el llibre que recomanes.

c.e.t.i.n.a. said...

Pare Bukkàkez, donaré un cop d'ull a PostLost. Segur que val la pena.

Senyor Merdevalista, a mi em va passar exactament el mateix, vaig estar una hora devorant els 5 primers capítols.

Avui, Sergi Pàmies ha recomenat apassionadament "Arròs cuvat". A veure si al final triomfa i tot...