11 Mar 2010

Villarato

Definició
Desequilibri paranoic que pateixen aquells que atribueixen tot allò dolent que els hi passa a alguna mena de conspiració.

Símptomes
Els pacients afirmen que els seus fracassos, i fins i tot els èxits dels altres, es deuen a la intervenció de alguna mena de ma negra. A més acostumen a patir deliris de grandeur.

Tractament
De xoc. Un fort daltabaix acostuma a retornar-los a la crua realitat.

Efectes secundaris
-Abatiment: Durant una temporada la seva existència deixa de tenir sentit.
-Volubilitat: Tendeixen a empatitzar amb gent que ni tant sols coneixen.
-Irritabilitat: Pateixen episodis de ràbia que acostumen a coincidir amb el èxits d'aquells que envejen.
-Apatia: Manca d'interès per allò que abans més els apassionava.
-Negació de la realitat: Acostumen a refugiar-se en el record de temps millors.

Evolució de la malaltia
Si tot va bé es preveu que la pandemia desparegui del pais com a molt tard el proper 22 de maig.
_

14 comments:

Tot Barcelona said...

jajajaja ¡¡¡¡la pasta no lo es todo ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Gerard Agudo said...

M'ha encantat!!!

Modgi said...

El rey lyon!

Psiko said...

Ahora solo falta que alguno rompa el "círculo virtuoso", el "més que un club", el "ejercito civil de catalunya", el club de cantera (supongo que de básket, hockey, balonmano, furbol sala, el "equipo del Gobierno"... no quiero seguir...

PUES ESO, LOS LADORNES A LA CÁRCEL.

Senyor Merdevalista said...

Sembla que el Casillas no va poder dormir i segur que ni menjar. La resta segur que va sopar. I crec que he endevinat les postres...

Anonymous said...

Tota la prepotència, a fer punyetes. I ara diuen que "l'equip s'està formant" i cal esperar més. Si fa 4 dies deien que es menjarien el món! Alcorcón i Lió. Un 2a B i un altre normalet els han deixat en ridícul.

c.e.t.i.n.a. said...

Miquel, para todo lo demás mastercar

Gerard Agudo, doncs mira que a mi...

Modgi, el rey lyon es va follar al real madriz

Psiko, todo eso que comentas no ataca a nadie. El villarato va un nivel más allá.

Senyor Merdevalista, Casillas no va dormir? Serà per culpa de la Carbonero

Albert B. i R., 2segur que estaven verdas" va dir l'agineu quan va veure que no es podria menjar las uvas.

Tot Barcelona said...

Eso PSIKO, los ladornes y las lardoncelas también jajajajaj

Psiko said...

Madrid y Bar$a son 2 clubs tan iguales, que cuando unos hablan de los otros me hacen sentir vergüenza ajena (como los chistes del que escribe su nombre como mi nombre para parecer ocupa o algo similar).

c.e.t.i.n.a. said...

Psiko, Villarato es un concepto tan perverso como el de que los catalanes robábamos los impuestos al resto del Estado o el de que en Catalunya se está prohibiendo el castellano

Curiosamente todos estos conceptos son paridos por un mismo diario: el de Pedro Jota Ramírez (sí el de que el 11M sigue siendo obra de ETA).

Una línea de propaganda editorial, en su vertiente deportiva, que no encuentra otra forma de atacar a un equipo que ha hecho la temporada perfecta (si exceptuamos el Delapeñazo, claro) que acusándole de amañar todas las competiciones.

Y desgraciadamente, mucha gente se lo está creyendo simplemente por la obstinada repetición de la mentira, al igual que pasaba con el 11M, la balanza fiscal o el tema de la lengua.

No estamos hablando de fútbol, estamos hablando de la propaganda política de la España más rancia y facha que se dedica a alimentar odios viscerales simplemente porque les resulta rentable política y económicamente.

En este caso el deporte es simplemente la excusa.

Psiko said...

Y cómo calificas las propagandas del Sporc y el Mundo Vomitivo?

c.e.t.i.n.a. said...

Psiko, creo que ya está más que explicado. El Esporc y el Mundo Vomitivo estaría al nivel del Pericos OnFire. Tebeos para entretener al personal.

Psiko said...

PericosOnLine no es un periódico deportivo, y ni siquera es tan manipulador como para sacar un editorial diciendo que lo de Baena a Xavi es un claro penalty.

Lo de los 4 diarios deportivos de este país es de puta vergüenza, el problema, como en la política, es que la mayoría justifica a una de las 2 mitades.

c.e.t.i.n.a. said...

Pericos OnFire es tan partidista como el Sport. Exactamente igual. Son panfletos escritos por y para fanáticos incapaces de ver otra cosa que no sean sus colores.

Lo del Marca y El Mundo es otra cosa. Son auténticas campañas orquestadas por profesionales de la propaganda política. Y no me vas a convencer de lo contrario