7 Jul 2010

Putu reprimit

Els reprimits del Facebook han decidit censurar una foto de Robert Mappelthorpe, un dels millors fotógrafs del segle passat, per que la troben "inapropiada i excessivament explícita". Inapropiada? Explícita? Doncs si el cul suat d'un ballarí els escandalitza no em puc ni imaginar las reaccions d'aquesta colla de neo-puritans davant d'altres imatges veritablement provocadores d'aquest mateix fotògraf.
La veritat es que ja feia temps que rumiava engegar a la merda el putu facebook dels collons i mai trobava el moment per fer-ho. Doncs mira, ara ja m'han donat una bona raó per no posposar més temps la meva baixa. No vull pertanyer ni un minut més a una xarxa social contolada per un putu reprimit. Que et bombin fakebook!
_

12 comments:

Dr. Muerte said...

Prengui's la molèstia d'anar esborrant totes les fotos que hi tingui (en cas de tenir-les), ja que de no fer-ho les fotos romandran guardades, deixant-les a l'abast dels forats negres de facebook, fàcilment espiables via google.

Unknown said...

Pel què he llegit, donar-se de baixa de Facebook és més difícil que fer-ho d'una companyia de telefonia mòbil, així que preneu-vos-ho amb calma.

Mike Tracking said...

Certament és complicat desaparèixer de facebook. Em consta que en alguns casos fins i tot responsables de la xarxa social s'alquilen el pis de davant de casa teva i si en els 14 dies que tens per recuperar el compte no ho fas, et foten un tret amb un rifle de franctirador mentre dorms o et dones d'alta a una altra xarxa social. Així que compte.

Anonymous said...

ÉS TAN FÀCIL COM "DESACTIVAR CUENTA". JO HO HE FET UN MUNT DE VEGADES...

Llesca said...

És que realment no sé si pots arribar a donar-te de baixa del tot. Crec que un cop ho fas, el compte segueix "lantent", és a dir, que durant un període de temps pots tornar a activar-lo i el recuperes com si no hagués passat res.
Això per no parlar del cutre-xantatge emocional que es veu que et fa el "fakebook" quan et vols donar de baixa: "tal i qual et trobaran a faltar" i merdes així.

Ah, i faci cas a això que diu el doctor d'esborrar les fotos.

Queen said...

En totes les xarxes socials cal pensar abans de posar. LLavors tot són laments.

a Montilla el president said...

Otro tema importante para darle publicidad

Recordemos algunas cosas que se HA DICHO Y HECHO en el Parlament de Cataluña y NO SALDRÁ POR LA tv... .... El vídeo te aclarará algunas cosas desde lo más PROFUNDO del Parlament de Cataluña.

http://www.youtube.com/watch?v=zjIKbLDwBAA


(Unir en una línea si sale cortado o con espacios en blanco el enlace)

No a la censura, por la pluralidad. Si lo deseas pásalo a tus contactos (a ser posible en Cataluña), gracias

pericogranollers said...

pues no se que decir,el rivera y ciutadans no son precisamente santo de mi devocion,pero aconsejo escuchar el video con suma atencion,da que pensar y mucho,por cierto como no ,este discurso practicamente a pasado inedito para los medios de comunicacion ¿por que sera?,no se repito que rivera no es de mi devocion ,pero su discurso es para reflexionar y mucho,sobre todo cuando replica al señor mas sus declaraciones afirmando que la democracia esta por encima de la ley,en finme parece un discurso bastante bien argumentado y sobre todo entendible por todos,algo que muchas veces carecen este tipo de discursos,saludos

Abogadaenbcn said...

walaaa pues sí que ha durado nuestra amistad facebookera!!!aajajjajaja Breve pero intensa. Ay, no ni eso.

c.e.t.i.n.a. said...

Dr. Muerte, no he penjat mai cap foto. Més que res per que no em passi com a segons qui, je, je,...

Per Llufa, engegaré el modus zen.

Mike Tracking, portaré armilla antibales i casc per si de cas.

Noa Literal, la propera vegada que ho facis esborra abans tot el que tinguis al teu perfil.

Llesca, mai he caigut en un xantatge emocional. Com diu un amic meu: "Tinc menys sentiments que una caixa d'eines"

Queen,

a Montilla el president, vaya manera cutre de hacer propaganda electoral a semejante facha disfrazado de demócrata.

pericogranollers, a mi este señor solo me hace vomitar. Éste, Rosa Díez, la Nebrera, la misma mierda. Gente que no ha conseguido medrar en sus partidos y pretenden montarse su propio chiringuito para vivir del cuento. La misma mierda, pero encima con populismo.

Antígona said...

Hostia, pues sí que hizo fotos provocadoras el Mappelthorpe. Vi hace muchos años una exposición suya, y aunque eran bastante más fuertes que la que ha provocado la censura, no llevaban al nivel de las otras.

Personalmente, no me mola esto de las redes sociales. Me abrí una cuenta en facebook para intercambiar fotos con una gente que conocí en Alemania y la tengo muerta de asco desde que la abrí. Lo bueno es que de cuando en cuando me entero de que a algunos de mis "amigos" les aparece un mensajito diciendo: fulanita tiene pocos amigos, ¿no querrías presentarle a algún amigo tuyo? Manda huevos.

Cualquier día de estos deshago de ella. Y más estando al tanto de esta censura estúpida.

Un beso!

c.e.t.i.n.a. said...

Anna Almécija, las amistades ya existían entes de las redes sociales y seguirán existiendo cunado desaparezcan. Por mi parte seguimos tan amigos ;-)

Antígona, me da muchísima rabia porque es uno de mis fotógrafos favoritos. Hace un montón de añso hicieron una retrospectiva de toda su obra en la Miró y todavía estoy flipando. Y estos capullos del feisbuc lo tratan como las beatas trataron a los desnudos de Miguel Angel. ¡Que les den! Por mi ya pueden mandar todos los mensajitos que quieran que a mí ya me han visto el pelo. Un beso sin red