11 Jul 2011

Blog de tarats

Per culpa del Senyor Gerent avui he fet un descobriment força inquietant. Las paraules clau que més ha fet servir la gent que ha anat a petar a aquest blog son dos: Garbiñe i Abasolo, nom i cognom de la miss España (no transsexual) més lletja que jo pugui recordar. 
Immediatament tota la redacció d'aquest blog ens hem llençat a buscar quan collons li vam dedicar una punyetera línia a aquesta "chicarrona del norte". I buscant i buscant resulta que va ser quan li van regalar concedir a l'Obama el Nobel de la Pau. Garbiñe... Obama... Ara tot quadra!!!

Així que en agraïment per la gran quantitat de visitants que ens ha proporcionat aquesta noia(?) i els bons moments que ens ha fet passar, hem decidit proclamar a Garbiñe Abasolo musa d'aquest blog. Llarga vida a Garbiñe!

Per cert, les segones dues paraules que més heu fet servir per arribat a aquest blog son: Connor i McCreaddie.
De veritat, esteu tarats!
_

10 comments:

Tot Barcelona said...

jajajaja ¡¡¡que animal ¡¡¡

El senyor gerent said...

Hòstiaaaa.... sí ques lletja, sí...

Ja els hi deia jo a vostès que això de les paraules clau és una paranoïa, ... i vostès nom creien.

Anonymous said...

Totes les misses amb els anys milloren. Busqui-la ara, amb 15 anys més al damunt, és molt més guapa.

Txisky said...

Si que hi ha gent desesperada pel món... i també molt marica: al meu bloc el nom més buscat és Guardiola!.

c.e.t.i.n.a. said...

Miquel, és fea pero como para tratarla de animal....

Senyor gerent, quin descobriment això de les paraules clau. Ara m'ho hauré de mirar cada setmana, ja,ja,...

Noa, aquesta miss no ha millorat. S'ha operat i l'han deixada una cara com estranya.

Txisky, això et passa per tocar certs temes

U-topia said...

Hmmm... jo he arribat a tavès d'Antígona.... quedo fora de les tarades???

T'he llegit en la seva entrada sobre l'educació i encara que estic bastant d'acord, no totalment... i per aquesta raó estic per aquí...

Home, la miss... què vols que et digui...

ptnsss

U-topia said...

Torno per corregir-me. Estic totalment d'acord amb el teu comentari (blog Antígona). Vaig buscar el teu blog i el de "el peletero" i és amb aquest amb el que tinc alguna diferència d'apreciació sobre l'educació...

Ja veus, sí que formo part de les tarades, he arribat de forma estranya i confusa al teu blog... espero esmenar-me.

c.e.t.i.n.a. said...

Laura Uve, si és que no podem lluitar contra allò que som. No vulguis canviar-ho. Així és molt mès divertit. :-)

Antígona said...

La cuestión, C.E.T.I.N.A., es que ahora aún vas a tener más visitas a través del nombre de esta señora.

Pero proclamarla tu musa, uy, me temo que los dioses se van a enfadar contigo. La próxima vez que llueva y te pille al descubierto, ¡arrímate a un árbol! :)

Besos tarados!

c.e.t.i.n.a. said...

Antígona, he oído que si escribes 3 veces seguidas el nombre de esa miss cada día en tu blog los dioses de internet te conceden la inmortalidad virtual y un pase vip para Terra Mítica. Tentado estoy. Por lo del pase vip, claro.

Un beso tronado