5 Jan 2012

Logotomía (XXXI)

El meu ordinador s'ha fent gran de cop. Massa gran. I comença a fer coses de gent gran. No passa dia que no se m'adormi al mig d'una tasca. Fa una bacaineta, torna a posar-se en marxa, fa una altra bacaineta... Li tremola el cursor... Només li falta fer-s'ho a sobre i semblaria un iaio amb Alzheimer.


Vaig començar per provar de recuperar el sistema. Res. Li vaig passar tots els antivirus i spywares possibles. Net com el cul d'un bebé. El vaig desmontar i tornat a montar component a component. Tot semblava funcionar. Finalment, vaig formatejar el disc dur i vaig reinstal.lar de nou  tot el software. Cap signe de millora. M'estic començant a plantejar-me que potser podria ser lupus.


Així que, després del gran éxit de la meva primera samarreta, he decidit que ha arribat l'hora de fer-me una segona per que tothom sàpiga que soc un inútil informàtic. 




_

4 comments:

Miquel said...

ostias... ¿ que coño le pasa ? .. o no escribe o se acuerda de hacerlo dos veces al día....

Amanita Faloides said...

Es durísimo verlos envejecer y tener que pasar a una etapa diferente, compleja y complicada... El reciclaje electrónico es lo más próximo a una "puntada al cul" (?)

c.e.t.i.n.a. said...

Miquel, este es mi blog y me lo follo cuando quiero ;-)

Amanita, ¿estamos hablando de ordenadores o de parejas? :-P

Anonymous said...

talked about almost all people settle his or her loans punctually and even with no fines
A number one debt charitable organization is trying the numerous people today turning to all of them regarding assist throughout cash advance obligations towards 2x this approach. credit card debt charitable trust shows approximately have used that short-run, large fascination funds this coming year. All the charitable organization tells 3 years back the amount of purchasers with them is minor.
pożyczki bez bik szybko i prosto
chwilówki do 5000 zł
wyświetl adres www
kredyty pozabankowe kielce
szybka pożyczka

http://pozyczkanadowod24.org.pl
http://pozyczkanadowod24.com.pl
http://kredyty-bez-bik.org.pl