16 Apr 2010

Scratching the eggs

Fa dies que sembla que tingui el blog absolutament abandonat. Doncs no és així. De fet hi entro cada dia. Tampoc és per una questió de manca d'imaginació. Continuament en venen al cap noves idees. I sempre acostumo a escriure sobre ellas. Però indefectiblement arriba un moment en que em'avorreixo i deixo l'entrada arraconada per un altre moment. Un altre moment que mai arriba.

Potser algú de vosaltres tindrà la temptació de posar-se la bata de psiquiatra per ferun comentari del tipus
"Potser no pots escriure de res per que ets incapaç de escriure sobre allò que de veritat t'amoina." Que li donin pel cul! A ell, als seus consells i a la seva iaia encara que no sigui viva.

Simplement passa que després de 8 hores de feina barallant-me amb un ordinador que no te prou potència com per moure la nova versió del programa amb el que treballo, i després d'estar-me cada dia un parell d'hores empapant-me de las prestacions dels actual portàtils, quan arriba el moment de posar-me amb el blog estic tant saturat d'ordinador que ja només tinc ganes de jeure al sofà amb una cervesa i gratar-me els collons. Literalmen
t.Segurament quan trobi un portàtil amb pantalla de 13", processador i5, 4Gb de Ram, Windows 7 de 64 bits, tarjeta gràfica dedicada, wi-fi, connexió HDMI i bateria de 6 cel.les, segur que torno a publicar amb més regularitat. Confio que sigui la propera setmana.

Bon cap de setmana. Emborratxeu-vos, balleu, i folleu tant com pogueu!
_

10 comments:

Sergi said...

Bon cap de setmana a vostè també, mestre. Emborratxar-se i ballar segur, lo altre no depen només de mi.

Candela said...

S'intentarà fer-ho tot excepte emborratxar-me. A veure si tens sort i trobes ràpid el que busques.

Josep said...

I en canvi, en d'altres ocasions, l'allau d'idees és tan gran que no podem acabar de plasmar-les totes.

porc de-cent said...

És comprensible la seva situació, i sóc indulgent amb vosté. Espero que quan trobi el pepino d'ordinador que busca torni a ser un autor prolífic com era en temps no molt llunyans.
Per cert, boníssim l'acudit del seu post.

pericogranollers said...

??????????????????????????? pues para mi va a ser que este fin de semana lo dejaremos en intentos de emborracharme,lo otro como que va a ser que no jejejejejejejeje...................bueno bailar ya te aseguro que no,de lo otro no dudes que lo e intentado y lo sigo intentado jajajajaja..............pero me pienso que mi santa esposa este finde no esta por la labor,por cierto a mi mujer tranquilos que de salud esta bien,no le duele la cabeza ni nada por el estilo,simplemente me dice "no" jajajajajajaja.............y con el tiempo que llevo con ella cuando dice no es no,sin posibles interpretaciones ,saludos

Tot Barcelona said...

buen pepino pide ud...vive dios ¡¡¡

Amanita Phaloides said...

¡Mare meva! ¿Tot aixó tindràs?

En fin, es sólo que se echa de menos esa agudeza mental, esa opinión imparcial, esa finura de carácter... Y cuando te compres ese mega "cogombre", seguiremos perdonándote las ausencias por motivos tan existenciales como los que expones. Yo lo de la cerveza y el sofá, lo comparto y lo considero esencial para la supervivencia, lo de "gratar-me els collons" me resulta anatómicamente imposible, pero si así no fuese, también lo haría, puedo jurarlo.

Gerard Agudo said...

a mi també em passa a vegades

Antígona said...

Yo no entiendo un carajo de ordenadores, así que cuando fui a la tienda a por el que utilizo sólo me informé de cuáles eran las marcas más fiables. ¡Ay que ver cuántas cosas pueden tener estos cacharros! :P

Por cierto, que alguien que conozco, cuando alguien pretende proponerle alguna actividad en sus días libres que no le apetece nada, siempre tiene la intención de decir: "Uff, ¿mañana? No, mañana no puede ser. Tengo una agenda apretadísima, me temo que estaré muy ocupado tocándome los huevos". Pero luego nunca se atreve e inventa cualquier otra excusa :)

¿Renderizando? ¿Ahora se llama así al tocarse los huevos? :P

Un beso!

08181 said...

Estic igual, saturat de pantalles...