15 Jun 2009

L'home més despistat del món (V)

L'home més despistat del món va causar sensació a la feina al portar tot un dia sencer un maillot verd reflectant de ciclista. S'havia oblidat la roba per canviar-se a casa.

L'home més despistat del món un matí va descobrir, mentre saludava a un veí a l'ascensor, que estava a punt d'anar-se a treballar en xancletes d'estar per casa.

L'home més despistat del món ja no sap amb quina cara presentar-se al banc per explicar que ha perdut, per tercera vegada en un any, la contrasenya de banca electrònica.
_

6 comments:

Thera said...

Això li passa per portar posat sempre el pilot automàtic!! Però, en aquest món de bojos què vols...

c.e.t.i.n.a. said...

Thera, em sembla que porto masses coses al cap per tant poques neurones!

Tot Barcelona said...

por fin se acabó el sonar...vuelve ud a ser ud. vivan los extremoduros. suene lone star. resplandezca el verbo reencarnado. suene la música. acábese el ruido...

Antígona said...

Yo no creo que sea la mujer más despistada del mundo. Pero una vez me fui al supermercado con los pantalones del revés (la parte de delante detrás y la de detrás delante), en otra ocasión me subí al bus de camino a la facultad con una ostentosa pinza de las de andar por casa sujetándome el flequillo (por más que me sentía un tanto observada, no me di cuenta hasta que le llevé la mano a la frente y tuve que bajar del bus a mitad camino del ataque de risa que me entró), y hace no tanto tiempo di una charla con la bragueta completamente bajada (mi bragueta y yo nunca hemos estado en plena armonía). Son los despistes más grandes que recuerdo. ¿Crees que debería postular al título de mujer más despistada, si no del mundo, al menos de mi ciudad? ;)

Un beso

c.e.t.i.n.a. said...

Miquel, por favor entra en el siglo XXI musicalmente hablando. Seguro que te llevas más de una sorpresa.

Ja,ja,ja, Antígona... Con ese currículum creo que estás en condiciones de aspirar a ser la mujer más despistada del mundo. No lo dudes.

Un beso

El veí de dalt said...

Nou look? Què em recorda?
Et podries gravar en foc el PIN al canell? ;-)