18 May 2012

20 anys de la mateixa merda

Ahir em vaig anar a dormir amb la notícia de que La Caixa està censurant les notícies sobre la campanya #LaCaixaÉsMordor amenaçant amb retirar la publicitat als mitjans que se'n facin ressó (Parlem?). I mentrestant els Mossos anàven requisant les cassoles als manifestants, per que les manifestacions que li agraden a Felip Puig son les que ni fan soroll ni es veuen.

Avui m'aixeco, poso la ràdio i el primer que sento és que el ministre De Guindos (aquest que venia de cagar-la de Lehman Brothers), ha contractat una auditoria externa per veure quin és el forat real a Bankia. I a qui ha contractat? Doncs a Goldman Sachs(!!!) Clar que sí! Xoriços contractant a xoriços per auditar a d'altres xoriços! 

20 anys de la mateixa cançó, 20 anys de la mateixa merda.

_

6 comments:

Tot Barcelona said...

hecha la ley...................hecha la banca ¡¡¡

Francesc Puigcarbó said...

fa uns quants segles que la cosa funciona així.

Antígona said...

Lo de escuchar noticias se está convirtiendo últimamente en un ejercicio de alto riesgo. No hay día que no me sienta al borde de la úlcera cada vez que pongo la radio. Empiezo a pensar si no será masoquismo, por más que entienda que es más necesario que nunca estar informado.

Lo que sucede, sencillamente, no se entiende. No se entiende cómo Guindos no está en la cárcel en lugar de ser ministro. No se entiende cómo al día siguiente de descubrirse el fraude de Grecia Goldman Sachs no se hundió en la miseria. O sí se entiende: no hay leyes que permitan considerar delito lo sucedido con Lehman Brothers o con Goldman Sachs. ¿Y por qué? Siempre creí que ese tipo de leyes no eran como la de la gravedad, sino que dependían de decisiones humanas. Debe de ser que no me lo explicaron bien en el colegio.

Qué asco de mundo. Aún estoy esperando que surja alguna facción terrorista contra el terrorismo financiero. No me importaría contribuir a la causa regalándoles todos mis ahorros.

Besos con la mano sobre el estómago

Josep said...

Pogo i ovació!

c.e.t.i.n.a. said...

Senyor gerent, estic veient al seu avatar ballant com un descosit

Miquel, legislació a mida dels banquers.

Francesc, cert, però no ens podem permetre donar-ho per normal

Antígona, ayer pusieron una "artefacto explosivo" en una sucursal del BBVA de mi barrio. Y debo reconocer que no pude evitar una sonrisa complaciente. Un beso revolucionario

Josep, balla i lluita

c.e.t.i.n.a. said...

Penyabogarde, ja el nom sona força prometedor!